نوای جنون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۹ - ابراهیم
    یا علی
نویسندگان

شاهکاری دیگر(من به تو خیلی عادت کردم)

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ق.ظ

http://nohegard.ir/cron/imgs/afa83bd926.jpg




شب جمعه حرم یار چه دیدن دارد

به خدا ناز رقیه ، کشیدن دارد

به خدا تربت دلدار چشیدن دارد

***********

من به تو خیلی عادت کردم

تو روضه ها زیارت کردم

هر جایی رفتم از لطف تو

برا همه حکایت کردم

محبتت یه حس خاصه

قیمتیه به از الماسه

خوشا به حال اون نوکر که

مرید حضرت عباسه

ای جان ، حسین حسین ، روح قرآن حسین حسین

با جون و دل می گم، سنه قوربان حسین حسین

ای بهترین رویا، خیلی بت وابستم

به شیش گوشت آقا ، کی میرسه دستم

 

سنه قوربان حسین حسین

 

تو بهترین رفیقی واسم

شما رو از قدیم می شناسم

به مادرت ارادت دارم

به خانوادتون حساسم

زندگیمو به تو مدیونم

پا علم شما می مونم

مادر تو دعامون کرده

تو روضه هات اگه گریونم

شوری به پا کن و ، به دل من نگاه کن و

آقا بیا من و ، زائر کربلا کن و

اگه با تو باشم ، خوبه حال و روزم

با دوریت می سازم ، با حسرت می سوزم

 

سنه قوربان حسین حسین

 

یه عالمه باهات حرف دارم

به جز تو کی میشه دلدارم

فقط تویی دوای دردم

دوری ازت میده آزارم

حرم دوای درد زاره

واه کسی که شد آواره

خواب حرم چشامو تر کرد

دوری هم آخر یه حدی داره

ز ازل مکتبیم ، دیوونه ی هر شبی ام

آره دنیا بدونه ، تا به ابد زینبی ام

شریکه الحسین ، نایبه الزهرا

عقیله ی عالمه ، صدیقه ی کبری

 

عمه جان یا زینب

 

ابریم و در هوای تو باران گرفته ایم

نام حسین آمد و ما جان گرفته ایم


دانلود تصویر

دانلودصوت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی