نوای جنون

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۹ - ابراهیم
    یا علی
نویسندگان

دانلود به صورت یکجا:



دریافت
عنوان: دانلود بهترین هاوشاهکرها در گلچینی از شهادت ها سال 1384
حجم: 86.15 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت ها1384

دانلود به صورت تک تک:


دریافت
عنوان: عشق وبازان سر کوی حسین (ع)
حجم: 4.4 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت ها1384

دریافت
عنوان: عمرمارفت چشم انتظاریم
حجم: 9.05 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت ها1384

دریافت
عنوان: روز وشب دنبال حسینم
حجم: 5.33 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت ها 1384

دریافت
عنوان: شاه وفا ابالفضل
حجم: 4.35 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت ها 1384

دریافت
عنوان: آتش گلستان می شود باذکر حیدر یامدد
حجم: 3.48 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: دل من درهوای حیدره
حجم: 6.26 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: ای ازغم توبرجگرستگ شراره
حجم: 5.91 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: دردلدارم امید خوردن شرابت
حجم: 4.59 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: یادش بخیرشبای بین الحرمین
حجم: 2.09 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: چه شود که پاگذاری به رواق دیدگانم
حجم: 4.22 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: دل من تنگه برات می خوام بیا تو حرمت
حجم: 8.3 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: هر کجا می روم
حجم: 3.25 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: زاندوهت دلی سوزا و غمی مبتلا دارم
حجم: 5.68 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: حسین ای دین ودیونه
حجم: 5.92 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: ای مدینه بی قرارم عزم دیداریارم
حجم: 4.85 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384

دریافت
عنوان: دلم گرفته بهونه باز شدم انگار دیونه
حجم: 2.7 مگابایت
توضیحات: گلچین شهادت 1384


منتظرمراسم پخش نشده از حمیدعلیمی درسال 1384 و1380 باشید


نظرات  (۵)

با سلام
پایگاه اطلاع رسانی حیات مذهبی،بارف
میتوانید بگویید که با من تبادل لینک میکنید یا خیر؟
منتظر پیام شما دوست عزیز هستم
من حمیدعلیمی رو خیلی دوست دارم به طرزی که مداحی رو به غیر از حمیدآقا قبول ندارم...
یاعلی
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۲ حسین شفیعی
حمید اقای علیمی بی نظیره صدای دلنشین و زیبا شخصیت محجوب و دوست داشتنی واقعا تکه بدون هیچ رقیبی حمید اقا دمت گرم.
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۳ حسین شفیعی
حمید اقای علیمی بی نظیره صدای دلنشین و زیبا شخصیت محجوب و دوست داشتنی واقعا تکه بدون هیچ رقیبی حمید اقا دمت گرم.
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۳ حسین شفیعی
حمید اقای علیمی بی نظیره صدای دلنشین و زیبا شخصیت محجوب و دوست داشتنی واقعا تکه بدون هیچ رقیبی حمید اقا دمت گرم.
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۳ حسین شفیعی
حمید اقای علیمی بی نظیره صدای دلنشین و زیبا شخصیت محجوب و دوست داشتنی واقعا تکه بدون هیچ رقیبی حمید اقا دمت گرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی